Laatste dag om 64 GB gratis geheugenkaart bij de Samsung Galaxy S4 te krijgen

Even een korte herinnering voor iedereen die van plan is om vóór 31 mei een Samsung Galaxy S4 te bestellen: vandaag is de laatste dag waarop je je kunt inschrijven voor een gratis geheugenkaartje van 64 GB.

samsung-galaxy-s4-geheugen-actie

De Galaxy S4 is standaard uitgerust met een opslagcapaciteit van 16 GB. Later dit jaar volgen ook toestelversies met 32 en 64 GB, maar dankzij de aanwezigheid van een SD geheugen slot kun je deze capaciteit ook zelf uitbreiden – bijvoorbeeld met een 64 GB geheugenkaartje, zoals je gratis met deze actie kunt krijgen.

De inschrijving voor de actie sluit morgen, maar je hebt na inschrijving nog tot 31 mei de tijd om het toestel zelf te bestellen – los of in combinatie met een abonnement.

Inschrijven kan HIER! De precieze actievoorwaarden zien HIER te lezen.

Reacties

  1. Ik heb van hi geen orderbevestiging gehad, maar wel ingeschreven voor deze actie, hoe lang heb ik dan nog om de bon op te sturen? Ben ik nog op tijd?

  2. Waar kan ik me daar voor inschrijven?

  3. @Gary: Je hebt nog tot 31 mei de tijd om je toestel te krijgen en je bon op te sturen. Ik heb ook nog niks gehoord. Die 64 GB kaart wil ik wel anders voel ik me toch genaaid. De code ontving ik pas bij de tweede ingeschreven te staan.

  4. Willy Wonka zegt:

    Jammer dat je geen apps naar de SD kaart kan verplaatsen.

  5. Allemaal lekker maken met een nieuwe SD kaart, actie loopt t/m 31 mei…
    Koop je alleen een S4 op 27 April…. Is de actie niet meer geldig (t/m 26 April), terwijl het nog niet eens koniginnedag/koningsdag is!

    Stop dan ook met het promoten van de actie!

  6. Ik heb een actiecode ingevuld en toen vroegen ze om een 13-cijverig I-meinr. maar mijn toestel heeft er 15!!!! Woeah!?!

  7. Volgens de voorwaarden is de geheugenkaart alleen te verkrijgen als de aankoopbon meestuurt, maar hoe zit dat dan, als je het toestel via een abonnement hebt gekozen?
    Gaat de actie dan ook op?

    • Dit is mijn vraag ook…
      Stuur gewoon de afleverbon mee, dit is immers ook het garantiebewijs (volgens T-mobile) en staat ook onderop die afleverbon.

  8. Ik kreeg een email met de code die ik moest activeren op samsunf.com/promotion alleen ik zie nergens iets waar ik mijn code moet acrltiveeen

  9. Seife zegt:

    Hoe kan ik de uniek code vinden, want dan kan ik een gratis geheugen krijgen als ik alles invul?

  10. Lars zegt:

    Ik heb geen unieke code gekregen om me te registeren voor een 64GB geheugenkaart

  11. GoS4 zegt:

    t is verwarrend, maar je komt er wel uit. Try to fallow this :p

    ga naar : http://www.samsung.com
    vervolgens klik je op : Promoties
    dan de eerste plaatje van links over : Cadeau 64GB geheugenkaart
    en daarna op : Registreren !

    daar vul je dan al je gegevens in … je unieke code, serienummer (IMEI ) en verzenden maar.

    dan krijg je email met wat je nog meer moet kopieren en opsturen 😀
    en dan maar afwachten 😀

  12. tamara zegt:

    Hallo,
    vraagje:

    Ik heb het formulier helemaal ingevuld. en mijn aankoopdatum was 15-03-2013.
    Nu kan ik al de hele week het formulier niet verzenden, omdat hij aangeeft dat ik mijn toestel buiten de actie periode heb gekocht???
    Ik heb m toch echt op de eerste preorder-dag besteld.

    Wie weet wat hier fout gaat?

  13. Fikri zegt:

    Hi Marvin,

    Misschien dat je even deze mededeling kan posten op je nieuwspagina. Naar aanleiding van de gratis geheugenkaart actie heb ik Samsung een mail gestuurd met de vraag of een kopie van de sticker met de imei code (die met de streepjescode) volstaat. Zij hebben me het volgende antwoord gegeven:

    “Geachte heer, mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht.
    Wij moeten het origineel van u ontvangen, wilt u deelnemen aan deze actie. Als dat betekent dat u de doos moet kapot knippen dat is dat helaas zo. U zou wellicht kunnen proberen de sticker los te stomen, maar mocht dat niet lukken, zal u toch deze uit de verpakking moeten knippen. Zonder origineel nemen wij aanvragen niet in behandeling.”

    Ik heb een aantal reacties gelezen van jouw lezers waarin staat dat zij een kopie hebben meegestuurd.

    Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,

    Fikri

    (keep on doing the good work)

  14. tamara zegt:

    Wel vreemd. In de mail die je krijgt, staat dat je een copy moet sturen. Dus niet het originele stickertje.

    • Fikri zegt:

      ja… maar op het moment dat je de formulier hebt ingevuld en uit moet printen krijg je de volgende text:

      Bedankt voor je deelname aan deze actie!

      Om je deelname compleet te maken, dien je nog de volgende documenten op te sturen:

      – het ingevulde formulier in de bijlage
      – een kopie van uw kassabon (met daarop in ieder geval de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum)*
      – knip de IMEI code van de doos en stuur deze ook mee.

      * Bewijs van verzending, bestelbonnen of online betalingsbewijzen worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop

      Stuur deze documenten op naar het onderstaande adres om je aan te melden voor deze promotie. Deze documenten dien je voor 15 juni 2013 naar ons op te sturen.

      Samsung Galaxy S4 geheugenkaart actie
      Antwoordnummer 1049
      6200 VB Maastricht

      Indien wij deze documenten ontvangen hebben en je aan onze actievoorwaarden voldoet, ontvang je binnen 6 weken de 64GB geheugenkaart.

    • Fikri zegt:

      Voor diegenen die een kopie hebben gestuurd: ik zou de deelname formulier opnieuw uitprinten (in je mail kan je het vinden) en opnieuw opsturen met de originele sticker, en een kopie van je aankoopbon dus. Wel zou ik ook een soort begeleidingsbrief erbij doen met uitleg waarom je opnieuw hebt gestuurd… anders denken ze dat je fraudeert en 2 geheugenkaarten wil hebben. Dus vermeld er wel bij dat je al eerder hebt gestuurd met een kopie van de sticker en dat deze dus de originele sticker bevat.

      • Visionheaven zegt:

        Vreemd dat Samsung zelf de “Bijzondere Actievoorwaarden Samsung” niet zou nakomen!
        Alles staat hierin duidelijk vermeld (dus van “Druk- en zetfouten voorbehouden” is absoluut geen sprake van)

        Op het aanmeldformulier staat welliswaar:

        – knip de IMEI code van de doos en stuur deze ook mee. (alleen staat hier niet duidelijk bij vermeld of dit een kopie of origineel betreft)

        Zie hier de Bijzondere Actievoorwaarden:

        BIJZONDERE ACTIEVOORWAARDEN SAMSUNG
        Lees deze Bijzondere Actievoorwaarden en de bijhorende Algemene Actievoorwaarden zorgvuldig door.
        Actie: Ga naar http://www.samsung.com/promotion, klik op de betreffende promotie, vul deze online inclusief unieke code in en print het aanmeldformulier uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en kopie van het IMEI-nummer, deze staat op de sticker aan de zijkant van de toesteldoos, zorg dat je de sticker in zijn geheel kopieert) voor 15 juni 2013 (poststempel) naar
        Samsung Galaxy S4 64 GB microSD kaart
        Antwoordnummer 1049
        6200 VB Maastricht
        Bewijs van verzending, bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of het kassaticket is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
        Voordeel: 64GB micro SD kaart ter waarde van €74,- bij aankoop van een Samsung Galaxy S4.
        Let op: dit voordeel is alleen te verkrijgen wanneer u zich uiterlijk 26 april 2013 heeft ingeschreven op http://www.onzetroonopvolger.nl .
        Samsung Electronics Nederland voert officieel de volgende kleuren van de Galaxy S4:
        Black Mist
        White Frost
        Inzendingen die te laat en/of onvoldoende gefrankeerd en/of incompleet verzonden zijn, worden niet in behandeling genomen. Maak en bewaar kopieën van alle documenten die je verstuurt. Samsung is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
        Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen de 6 weken af te leveren. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.
        Dit is enkel geldig bij ontvangst van de correct ingevulde documenten. Samsung is niet verantwoordelijk voor geweigerde overschrijvingen, bv omdat de door u opgegeven gegevens niet juist zijn.
        Actieperiode: de Actie geldt voor aankopen die plaatsvinden van 26 april 2013 tot en met 31 mei 2013 (factuurdatum).
        Actiegebied: De Actie geldt alleen op goederen die in Nederland aangekocht zijn met de volgende EAN codes:

        8806085669727
        8806085629004
        8806085586000
        8806085586024
        8806085605848
        8806085629103
        8806085586604
        8806085586628
        Actiemodellen: De Actie is enkel geldig op het volgende model: Samsung Galaxy S4 (GT-I9505). Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van het Actiemodel bij uw verkooppunt.
        De aanbieding is niet cumuleerbaar met andere Acties.
        Uw gegevens worden behandeld conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
        Maximaal 1 inzending per aangekocht product.
        Inzendingen die na 15 juni 2013 (poststempel) aankomen, onvoldoende gefrankeerd en/of incompleet zijn, worden niet in behandeling genomen.
        Met vragen, klachten, technische en overige vragen betreffende de Actie kan een ieder zich wenden tot de klantenservice van Samsung via 0900-SAMSUNG (0900-7267864).
        Druk- en zetfouten voorbehouden.
        Door deelname aan de Actie verklaart de Deelnemer zich akkoord met de Algemene Actievoorwaarden van Samsung zoals vermeld op http://www.samsung.com/nl/promotion.

  15. Chan zegt:

    Heeft er nog iemand een unieke code over ik kan die van mij nergens meer vinden 🙁

  16. Nick zegt:

    Yes eindelijk het bericht van PostNL!
    Driver is on the way!

  17. Maite zegt:

    Ik heb ook nooit een unieke code ontvangen, terwijl ik mij een aantal keren heb ingeschreven voor de actie. Heeft iemand nog een extra code die hij/zij niet meer nodig heeft?

  18. erik van der veen zegt:

    Heb in het verleden tot twee keer toe uitgebreide formulieren ingevuld en toegestuurd naar Samsung, maar de geheugenkaarten nooit ontvangen.

    Bij navraag vroegen ze ook ik opnieuw alles nog keer wilde opsturen.

  19. Sven O zegt:

    Ik heb nog een unieke code over..
    [email protected]

  20. Ik heb vorige maand via Tele 2 een Samsung Galaxy S4 besteld,
    en deze is Donderdag 2 Mei geleverd.
    Tele 2 had de aanbieding deze te leveren met een 64 GB kaart
    en toen deze bij levering er niet bij zat,zeiden ze dat ik op de site van
    Samsung moest kijken en dit zelf moest regelen.
    Nu zie ik dat de inschrijfdatum tot en met 26 April was,
    waar ik dus niets van wist,betekend dit dat ik de kaart niet meer krijg
    of hoe moet ik deze nu bestellen. . .

    • Marvin zegt:

      Als Tele2 inderdaad de indruk wekte dat zij die 64 GB kaart erbij zouden leveren, dan kun je ze daar gewoon aan houden. Check je factuur bijvoorbeeld – staat daar iets over die geheugenkaart? Het klopt dat het in principe een preorder-actie van Samsung zelf was, die afliep op het moment dat het toestel daadwerkelijk te koop was. De vraag is dus wat Tele2 naar jou toe heeft gecommuniceerd.

  21. Helaas heb ik ook nooit de unieke code niet ontvangen (ook niet in mijn spam), ik had me wel geregistreerd maar dacht dat de code later pas gemaild zou worden. Heeft iemand nog een (dubbele) code die die niet gebruikt heeft of een code heeft maar niet voor 31 mei 2013 een samsung S4 koopt? Aangezien je tot 31 mei de code kan gebruiken (zie: http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s4-geheugenkaart-promotie/actie-uitleg.html ).

    Heb je een code voor mij dan ben ik je heel dankbaar. Gisteren namelijk de S4 gekocht.

    De code kan gemaild worden naar:
    [email protected]

  22. kate zegt:

    Ik heb mij op tijd, namelijk nog op 26 april, geregistreerd. Daarbij heb ik ook netjes een code ontvangen in mn mailbix. Probleem is ik heb de s4 nu al een paar dagen en ik kan mij nergens registreren, maar dan ook echt nergens! Alles wat hier bovenstaat heb ik al geprobeerd.

    Niks werkt. Ik zie nergens ‘registreren’staan etc.

    Ik ben ten einde raad. Wat moet ik doen om mij wel te kunnen registreren én mn code in vullen? Hoop dat er iemand is die het duidelijk, met de juiste link, kan uitleggen.

  23. lola zegt:

    Moet je nou een kopie maken van het i-meinummer dat op de doos staat of moet je deze knippen?? Overigens is de sticker door midden gescheurd, heb ik met mij nagels moeten doen, anders kon ik mijn toestel niet uit de doos halen. Is dit een probleem?

  24. Maaike zegt:

    Wat is de unieke code…?

  25. @ Lola: Ja je moet een kopie maken van het IMEI Nummer op de doos, dus een scan zou genoeg moeten zijn. Quote: “Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en kopie van het IMEI-nummer, deze staat op de sticker aan de zijkant van de toesteldoos”

    @ de rest die dit leest: Als iemand nog een dubbele code heeft of code niet gebruikt voor 30 Mei dan zou ik deze graag willen hebben aangezien ik de mail nooit ontvangen heb en wel heb geregistreerd, waar ik erg van baal. Je zou mij er een erg groot plezier mee doen. De code mag gemaild worden naar [email protected]

  26. JIANG zegt:

    Wie heeft nog een Unieke code voor mijn?ik heb vandaag het toestel net ontvangen,maar zit geen 64GB SD kaart in,Dank U Wel allemaal. [email protected]

  27. lola zegt:

    @ Tim; ja in de voorwaarden staat dat ke een kopie moet maken van het imeinummer op de doos. Maar wanneer je een mail krijgt, staat dat je het origineel moet opsturen. Maar is het erg dat ik de zijkant van de doos niet in zijn geheel heb.

    Ik kon anders niet het toestel uit de doos halen en moest de helft van die zijkant openen met mn nagels, de bovenkant staat het imei nummer en de onderkant de andere code. Mijn vraag is dus of het erg is dat die zijkant nu in 2-en ligt????

    • @lola, ik ben bang dat dat wel een probleem is tenzij alle imei cijfers nog goed te lezen zijn? Dat is het nummer waar op gecontroleerd wordt.

      @ de rest die dit leest: helaas niemand een code dubbel/over en kan mailen naar [email protected] ?

  28. SamsungGangBang zegt:

    Mensen die een actie code hebben, uit hoeveel cijfers of getallen bestaat die sheize ?

    Wie heeft er een die hij/zij toch niet gebruikt 🙂 paas hem dan aan mij lieve paashaas 😛
    email: [email protected] aaaaight je krijgt dikke beloning van muh xxx

  29. Ik heb de code ook (nog) niet ontvangen en deze staat ook niet in mijn spam. Heeft iemand een code over voor mij? Deze kan je mailen naar [email protected].

    Alvast bedankt!

    Gr. Fer

  30. S. Richters zegt:

    Heeft er iemand een unieke code over, pb me aub??

    Gr.

    [email protected]

  31. Weet iemand de email van samsung ?
    ik was vergeten me EAN code bij te verzenden.
    krijg ik een mail dat ik via mail kan toesturen sta er geen mail bij alleen [email protected]..

    wie o wie kan me helpen!

  32. pmhstrik zegt:

    Heb het toestel op 27 april ge-ordert. abo genomen met deze kaart bij gsmweb, mooi geen kaartje bij samsung te laat. Voel me toch in de bood genomen.

  33. Heeft iemand nog toevallig een actiecode voor mij die nog niet gebruikt is en ook niet meer gebruikt gaat worden? Je zou me er blij mee maken, je mag hem sturen naar:
    [email protected]

  34. Harrie>vaassen zegt:

    ga volgende keer weer teug naar HTC hebben standaard 64 gb heb mijn telefoon 2 april besteld
    wist niet dat samsung die bewuste kaart niet standaard zou leveren vind hun werkwijze bijzonder kinderachtig en klantonvriendelijk

  35. pmhstrik zegt:

    Ook ik heb naast het sd kaartje gegrepen, service van Samsung is koel en zakelijk “Jammer, Pech gehad”.
    Mensen ik heb mijn klacht bij Tros Radar gemeld en roep iedereen op dit ook te doen.
    Hoe meer mensen hoe beter.

  36. Peter zegt:

    Heeft iemand nog een actie code voor mij? Betaal er zo 5 euro voor.

    Hoor graag, groet, Peter

  37. Heeft iemand al daadwerkelijk het beloofde sd kaartje ontvangen van Samsung?

    • Heb het kaartje nog niet mogen ontvangen…maar wel op 21-05-2013 een bevestiging van Samsung gehad;

      Beste Does,

      Bedankt voor je registratie!

      Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

      De promotie zal binnen 2 weken worden verwerkt.

      Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).

      Met vriendelijke groet,
      Samsung

      Afwachten dus……

  38. nancy zegt:

    Heb me 15 april al aangemeld. ..maar nog steeds geen unieke code ontvangen heb al wel mijn telefoon. ..belachelijk deze actie…registreer ik op tijd en geen code ontvangen

  39. wie o wie heeft een samsung s4 unieke code voor mij ik wil er best €5 voor betalen

  40. Esther zegt:

    Ik heb me op tijd ingeschreven via de website van troonopvolger.nl. Toen heb ik ook een mail gekregen met een unieke code. Omdat ze me bij HI vertelde dat deze SD kaart al bij de telefoon zou zitten heb ik deze mails verwijderd. Telefoon gekregen zonder SD kaart. Nu kan ik dus geen SD kaart meer bestellen omdat ik die unieke code niet meer heb? Is hier nog een oplossing voor of heb ik nu pech?

  41. Beste meneer of mevrouw van Samsung.
    S4 gekocht bij the Phonehouse, daar is niets verteld over voor 26 April registreren
    voor een unieke code. Maar opvragen voor 31 Mei, ik zou toch graag mijn beloofde geheugenkaartje willen ontvangen. Kunt u mij vertellen hoe ik dit nu kan doen?
    Alvast hartelijk dank.

  42. richard zegt:

    Sticker is stuk gescheurd , kan hele nummers niet meer lezen

  43. ibrahim zegt:

    Wie heeft er nog een unieke code voor mij. Ik was me vergeten aan te melden
    Ik wil er maximaal 20 euro voor willen geven
    je kan me bereiken via:
    [email protected]

  44. Lynette zegt:

    Hallo,
    Ik heb de Samsung Galaxy S4, maar ik kan geen unieke code vinden.
    Wie is er zo lief en heeft nog een code over?

    Email me maar:
    [email protected]

  45. Edwin zegt:

    Heeft er iemand nog een code voor mij? alvast bedankt!

  46. jackson zegt:

    Goede dag,

    Ik ben me jammer genoeg vergeten in te schrijven en krijg morgen me s4 heeft iemand toevallig een unieke code over?

    Als u er 1 over hebt en zo vriendelijk wilt zijn om de code naar : [email protected]
    Maakt u mij heel blij.

    Met vriendelijke groet,

    Jackson

  47. Ik heb hem vandaag binnen gehad hoor. Heel fijn enzo, maar hebben jullienook het probleem dat je alle bestanden handmatig over moet zetten? Tuurlijk snap ik dat dit voor de eerste keer moet, maar daarna gaat het ook nog niet automatisch naar mijn sd kaart. Marvin heb jij misschien nog tips? Moet ik wat instellingen veranderen?

  48. Hallo allemaal!

    Ook ik ben vergeten in te schrijven voor de geheugenkaart-actie en heb net pas mijn Galaxy S4 ontvangen. Heeft iemand er nog een unieke code over voor mij? U zou me hiermee erg blij mee maken.

    Mijn e-mail is: [email protected]

    Met vriendelijke groet,
    Erik

  49. Eberstadt zegt:

    Ik heb me ingeschreven Samsung maar door PC crash alle info kwijt, kunnen jullie mij de coe opnieuw sturen? Ik neem aan dat ik in jullie systeem geregistreerd sta?

  50. sander zegt:

    goedemorgen,

    we hebben twee toestellen gekocht, van eentje hebben we het kaartje ontvangen. Van de andere nog niet.

    De opgestuurde codes, zaten in dezelfde enveloppe.

    Hoe kom ik aan het tweede kaartje? De eerste hebben we al twee of drie weken in huis.
    gr

  51. Wim Kooijman zegt:

    Ik heb de verkeerde taal ingevuld hoe herstel ik dat wie kan mij helpen
    Alvast bedankt

Laat wat van je horen

*