Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:draadloze laden

mverhoef
Newbie
Post draadloze laden
on: October 11, 2013, 13:01

Ik ben in het bezit van een S4 Active.

De gewone S4 kan je uitbreiden met een draadloos laadstation, waarbij er een andere backcover bij zit, waar de laadspoel in verwerkt zit.

Hiervoor had ik een Nokia lumia 820, deze beschikte over draadloos laden en dat vond ik wel erg handig.

Is er voor de Active ook een backcover met draadloos laden mogelijk?

Of heeft iemand al een keer zo een losse Qi-plakker gebruikt welke je in het toestel kan plaatsen en dan draadloos kan laden?

Ik ben zeer benieuwd en nog steeds op zoek.

Groeten Michael

Peacekeepe-
rNL
Moderator
Post Re: draadloze laden
on: October 11, 2013, 20:02

Hallo Michael,

Welkom op dit forum!

Ik vermoed dat deze (nog) niet beschikbaar is voor de Active. Hier is bijvoorbeeld een soortvan kickstarter voor de ontwikkeling van zo'n induction charger. Verder staat hier het een en ander hoe je zelf zo'n mod zou kunnen maken (wat ik zo snel heb gelezen).

Ik hoop dat je hier wat verder mee komt.

Groet, Laurens

evkrieken
Newbie
on: November 19, 2013, 21:44

Dat is al te koop. Ik heb er zelf een gekocht met vervanging van de achterkant maar dit is dus een los item wat je zelf intern op de accu plakt;
http://www.mobilefun.nl/39518-qi-internal-wireless-charging-adapter-voor-samsung-galaxy-s4.htm

evkrieken
Newbie
on: November 19, 2013, 21:55

Let er trouwens wel op dat dit negatieve gevolgen kan hebben op je nfc- connectiviteit. Maar daar zijn in sommige gevallen ook weer oplossingen voor. Die oplossing heb ik een keer op youtube gezien. Het probleem zat hem in alluminium plakkers op beide zijden vd oplaadspoel geplakt was. Na simpele verwijdering werkte nfc weer.

Roel
Newbie
on: October 16, 2015, 02:26

En zijn jullie hier tevreden over? Ik heb er zelf ook een http://www.gsm-oplader.nl/galaxy-s4/draadloze-oplader-samsung-galaxy-s4-compleet-p-1545.html gekocht maar vind dat het laden wel wat traag verloopt. Als je 'm de hele nacht op de lader legt is hij wel vol. Als ik tussendoor even snel mijn batterij bij wil laden heeft mijn voorkeur toch de normale oplader.

Pagina's: [1]
Mingle Forum by cartpauj | DarkPress theme by Theme4Press
Versie: 1.0.34 ; Pagina geladen in: 0.042 seconden.